Skip to content

Despre Fruleg.ro

2016Din

Asociatia Grupurilor si Organizatiilor de Producatori Agricoli FRULEG-RO s-a infiintat in anul 2016 ca urmare a dorintei membrilor sai de reprezenta si sustine interesele formelor asociative recunoscute si a producatorilor din sectorul fructe si legume în raport cu autoritatile naţionale, europene sau din mediul privat.

ASOCIATIA GRUPURILOR SI ORGANIZATIILOR DE PRODUCATORI AGRICOLI “FRULEG-RO” este persoana juridica romana, de drept privat, non-profit, nonguvernamentala si apolitica.

Asociatia este organizata in conformitate cu dispozitiile, Ordonantei nr. 26/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu normele din legislatia romana in vigoare.

ASOCIATIA GRUPURILOR SI ORGANIZATIILOR DE PRODUCATORI AGRICOLI “FRULEG-RO” întrunește grupuri, organizatii de producatori, forme asociative si producatori individuali din sectorul de legume si fructe.

Asociația FRULEG își orientează activitatea spre dezvoltarea sectorului agricol, in particular horticol, din Romania și promoveaza interesele membrilor săi, oferindu-le acestora sustinere, asistenta si instruire.

SCOP

Scopul ASOCIATIEI “FRULEG-RO”: reprezentarea intereselor profesionale ale membrilor sai, producatori din sectorul horticol din România, la nivelul autoritatilor locale, central-nationale cat si la nivel international, in scopul dezvoltarii acestui sector agricol prin imbunatatirea cadrului legislativ, participarea activa la programele aplicate sectorului de legume-fructe, participarea la elaborarea Planului National Strategic, atragerea de programe si surse de finantare la nivelul Uniunii Europene, precum si prin realizarea de programe de pregatire profesionala a personalului din domeniu.

Apartenenta unui membru la o alta asociatie nu reprezinta un impediment in calea colaborarii pentru atingerea scopului propus si anume identificarea problemelor sectorului si gasirea solutiilor optime pentru dezvoltarea acestuia

FRULEG RO : Activitate 16 – prezent
Actiuni implementate cu succes:

imbunatatirea si eficientizarea PROGRAMULUI DE ÎNCURAJARE A CONSUMULUI DE FRUCTE ÎN ŞCOLI;

laborarea si transmiterea de propuneri privind masurile exceptionale pentru despagubirea producatorilor de legume si fructe ca urmare a embargoului impus de catre Federatia Rusa;

crearea si mentinerea unei comunicari bilaterale cu MADR si celelalte institurii abilitate privind problemele sectorului, avand drept scop imbunatatirea cadrului legislativ si a programelor de sustinere a producatorilor de legume si fructe;

recunoasterea reprezentativitatii Asociatei pentru sectorul Legume-Fructe de catre MADR, fapt atestat prin participarea regulata la dezbaterile privind proiectele sectoriale;

imbunatatirea cadrului managementului produselor de protectia plantelor prin elaborarea si comunicarea de adrese oficiale factorilor de decizie (MADR, ANF, AIPROM, ICDPP, OIPA);

selectarea Asociatiei FRULEG drept partener de catre MADR in procesul de elaborare a PNS 2021-2027;

sustinerea de dezbateri in cadrul MADR, precum si transmiterea de adrese catre Camera Deputatilor – Comisia de Agricultura, silvicultura, industrie alimentara si servicii specifice privind amendamente la Legea Cooperatiei 566/2004;

aprobarea constituirii Consiliului pe filiera produsului agroalimentar in subordinea MADR.

Play Video
0
Ani de experienta
0 k
Clienti fericiti
0
Premii & Realizari
0
Membrii

Awards & Achivement

City Award 2019

Research firm Frost & Sullivan, the sof the North American used test equipment market was $446.4.

Best Farmar Award

Research firm Frost & Sullivan, the sof the North American used test equipment market was $446.4.

ECO Award

Research firm Frost & Sullivan, the sof the North American used test equipment market was $446.4.

Parteneri

client-logo12
client-logo11
client-logo09
client-logo10
client-logo08
client-logo06
client-logo07
client-logo05
client-logo04
client-logo03
client-logo02
client-logo01

100+People says about me

Client
Happy Client Says

According to the research firm Frost & Sullivan, the estimated size of the North American used test and measurement equipment market was $446.4 million in 2004 and is estimated to grow to $654.5 million by 2011. For over 50 years, companies and

Josef Martin
Manager, Barden agro
Client
Happy Client Says

According to the research firm Frost & Sullivan, the estimated size of the North American used test and measurement equipment market was $446.4 million in 2004 and is estimated to grow to $654.5 million by 2011. For over 50 years, companies and

Josef Martin
Manager, Barden agro
Client
Happy Client Says

According to the research firm Frost & Sullivan, the estimated size of the North American used test and measurement equipment market was $446.4 million in 2004 and is estimated to grow to $654.5 million by 2011. For over 50 years, companies and

Josef Martin
Manager, Barden agro